IDC napoveduje, da bo glasnost in cena osebnih računalnikov padla, livarne pa so preklopile na avtomobilsko elektroniko

Jun 20,2022

Danes naj bi bila pošiljka novega MacBook Pro Apple zavlečena, prilagojena različica novega MacBook Pro pa ne bo odposlana do začetka avgusta, kar razkriva, da problem dobavne verige MacBook Pro ni bil v celoti rešen.

To, kar se je zgodilo z Appleom, je pravzaprav le vrh ledene gore v računalniški industriji. Sodeč po celotnih tržnih razmerah v letošnjem letu, bo računalniška industrija letos padla v recesijo, zaradi česar bodo povezane industrijske družbe pesimistične glede na naslednje tržne razmere. Lin Xianming, predsednik ustanovnega podjetja Wistron, je pred kratkim poudaril, da čeprav je celotno gospodarstvo očitno na padajočem trendu, je povpraševanje po potrošniškem računalniku doseglo vrhunec in stopnja rasti ne bo previsoka, ampak celotna IT industrija Še vedno ima veliko krajev za rast. Skupna operacija Wistrona v prvih petih mesecih letošnjega leta je še vedno v porastu. Veselimo se druge polovice leta, čeprav ni super optimističen, ne bi smel biti predaleč od napovedi v začetku leta. Napoved je še vedno razumna rast, zato ni preveč pesimističen glede celotnega razvoja letošnjega leta.

Po podatkih raziskovalnega podjetja IDC je povprečna cena prenosnikov na celinski Kitajski v drugem četrtletju znašala 818 USD, kar je bilo enako lani v istem obdobju, povprečna cena enote namiznih računalnikov isto obdobje lani. Oba sta padla, ko je prodajna cena začela upadati, ali lahko v drugi polovici leta spodbudi pošiljke, je vredno nadaljnjega opazovanja.

Poroča se, da je Apple -ov novi MacBook Air, opremljen s čipom M2, cenovno znašala 1,199 USD, kar je 200 ameriških dolarjev višji od prejšnje generacije M1 Chip različice. Inflacija in drugi dejavniki so vplivali na nedavni upad prodaje, ki je od leta 2021 razrahljala tudi cene osebnih računalnikov, ki so ostale visoke.

IDC ocenjuje, da je cena računalniških izdelkov od druge polovice leta 2021 zaradi pomanjkanja oskrbe s strojno opremo ostala visoka, kar je praktično odložilo nadomestni cikel potrošnikov. Zato se je povprečna cena na enoto računalniških izdelkov v drugem četrtletju znižala, kar je spodbudilo sproščanje nadomestnega cikla.

Analitik IDC Kitajske celinske trge Xu Yue meni, da je domača pisarna, ki jo povzročajo večkratne epidemije na celinski Kitajski, pospešila oblikovanje mešanih scenarijev. Da bi zadovoljili potrebe mešane pisarne in izboljšali učinkovitost pisarne, je tudi terminalna oprema postala raznolika; in "618" promocije e-trgovine bodo pospešile prodajo terminalne opreme, zaradi česar bo mešana pisarniška scena vedno bolj popolna.

Vendar pa s splošnim počasnim povpraševanjem v računalniški industriji tudi livarne hitijo, da bi našli izhod. Na primer, Quanta in Wistron sta zaporedno postavila progo za električna vozila (EV). Wistron je optimističen glede hitre rasti avtomobilskega podjetja in njegovega potenciala v prihodnosti. Wistron Dong Zuo Lin Xianming je dejal, da podjetje že nekaj časa deluje na področju električnih vozil. Čeprav je lestvica trenutno še majhna, upa, da bo v prihodnosti dosegla velike rezultate.

Kar zadeva poslovanje v vozilih, je Shen Qingyao, soustanovitelj Wistrona, tudi poudaril, da je lani v Kaohsiung pridobil JDI-jevo tovarno optoelectronics. za prihodnje module v vozilih in industrijskih kontrolah na Tajvanu.

Quanta je že pred tem izjavil, da se bo še naprej uporabljal na področju električnih vozil, trenutno pa ima kupce novih zagonov in tradicionalnih vozil.Vsi želijo vstopiti na trg električnih vozil.Quanta je raziskovalno in razvojno podjetje.Kupci proizvajalcev avtomobilov manj poznajo informacijsko tehnologijo in brezžično povezavo.Quanta lahko pomaga strankam.Kot odgovor na trgovinsko vojno med ZDA in Kitajsko in trend kratke verige v okviru nove epidemije krone sta si tako Quanta kot Wistron močno prizadevala za uporabo proizvodne zmogljivosti, ki niso Mainland Kitajska.
Izdelek RFQ