Urad predsednika Južne Koreje: Musk kot investicijski predmet številka ena šteje za Južno Korejo
Nov 24,2022
Po podatkih Digitimes je po podatkih urada južnokorejskega predsednika Yin Xiyue Elon Musk, izvršni direktor Tesla, dejal, da verjame, da je Južna Koreja prva izbira za naložbe.

Po besedah pisarne Yin Xiyue je govor prišel iz virtualnega srečanja med Muskom in Yin Xiyue. Musk je dejal, da bo sprejel kakršno koli naložbeno odločitev po obsežnem pregledu naložbenih pogojev, vključno s človeškimi viri in tehnologijo.
Yin Xiyue je poslušal tudi Muskev načrt, da bo v Aziji zgradil še eno super tovarno za proizvodnjo električnih vozil. Glavna rastlina Tesla v Aziji se nahaja v Šanghaju na Kitajskem - njegova zmogljivost se je pred kratkim podvojila na približno 1 milijon avtomobilov na leto.
Po besedah urada Yin Xiyue je Musk izrazil tudi pripravljenost, da aktivno vlaga v infrastrukturo za polnjenje električnih vozil v Južni Koreji in znatno razširi sodelovanje v dobavni verigi z južnokorejskimi podjetji. Urad Yin Xiyue je dejal, da je Musk napovedal, da se bo do leta 2023 število delov, kupljenih od južnokorejskih podjetij, povečalo na najmanj 10 milijard dolarjev.
Predstavniki Tesla se niso takoj odzvali na e -poštna sporočila, ki iščejo komentar.
Tesla je kupila veliko korejskih avtomobilskih delov, vključno z dolgoročnim dobaviteljem baterij LG Energy Solution Ltd. Pravzaprav je Jeon Hyeyoung, analitik pri Seul Daol Investment & Securities Co, dejal, da je bil Outlook LG Energy optimistična, deloma tudi zaradi povečanega Izhod Tesline šangajske tovarne.
LG Energy je junija dejal, da bo porabil 452 milijonov dolarjev za izgradnjo nove proizvodne linije 4680 baterij. Tesla je naslednjo generacijo baterij nagovoril kot ključno za odklepanje cenejših in bolj priljubljenih električnih vozil.
Južna Koreja sta tudi Hyundai Motor Co. in Kia, dva največja proizvajalca avtomobilov na svetu, in drugih proizvajalcev baterij, kot sta SK On Co. in Samsung Sdi Co. Je glavni motor rasti svojega gospodarstva in verjame, da je njegov visok visok motor -Tech Supply Network z ZDA je ključnega pomena.
Avgusta je vlada Bidena podpisala zakon o zmanjšanju inflacije, ki izključuje davčne olajšave za električna vozila, zbrana v tujini. Kot rezultat, so odnosi v Južni Koreji napeti.
Poleg Kitajske, kjer ima Tesla veliko poslov, Južna Koreja ni prva država v regiji, ki bi pritegnila Musk.
Yin Xiyue je tudi povedal, da bo korejska vlada aktivno izboljšala predpise, ki lahko tujim vlagateljem povzročijo težave pri poslovanju v Južni Koreji.
Yin Xiyue je poslušal tudi Muskev načrt, da bo v Aziji zgradil še eno super tovarno za proizvodnjo električnih vozil. Glavna rastlina Tesla v Aziji se nahaja v Šanghaju na Kitajskem - njegova zmogljivost se je pred kratkim podvojila na približno 1 milijon avtomobilov na leto.
Po besedah urada Yin Xiyue je Musk izrazil tudi pripravljenost, da aktivno vlaga v infrastrukturo za polnjenje električnih vozil v Južni Koreji in znatno razširi sodelovanje v dobavni verigi z južnokorejskimi podjetji. Urad Yin Xiyue je dejal, da je Musk napovedal, da se bo do leta 2023 število delov, kupljenih od južnokorejskih podjetij, povečalo na najmanj 10 milijard dolarjev.
Predstavniki Tesla se niso takoj odzvali na e -poštna sporočila, ki iščejo komentar.
Tesla je kupila veliko korejskih avtomobilskih delov, vključno z dolgoročnim dobaviteljem baterij LG Energy Solution Ltd. Pravzaprav je Jeon Hyeyoung, analitik pri Seul Daol Investment & Securities Co, dejal, da je bil Outlook LG Energy optimistična, deloma tudi zaradi povečanega Izhod Tesline šangajske tovarne.
LG Energy je junija dejal, da bo porabil 452 milijonov dolarjev za izgradnjo nove proizvodne linije 4680 baterij. Tesla je naslednjo generacijo baterij nagovoril kot ključno za odklepanje cenejših in bolj priljubljenih električnih vozil.
Južna Koreja sta tudi Hyundai Motor Co. in Kia, dva največja proizvajalca avtomobilov na svetu, in drugih proizvajalcev baterij, kot sta SK On Co. in Samsung Sdi Co. Je glavni motor rasti svojega gospodarstva in verjame, da je njegov visok visok motor -Tech Supply Network z ZDA je ključnega pomena.
Avgusta je vlada Bidena podpisala zakon o zmanjšanju inflacije, ki izključuje davčne olajšave za električna vozila, zbrana v tujini. Kot rezultat, so odnosi v Južni Koreji napeti.
Poleg Kitajske, kjer ima Tesla veliko poslov, Južna Koreja ni prva država v regiji, ki bi pritegnila Musk.
Yin Xiyue je tudi povedal, da bo korejska vlada aktivno izboljšala predpise, ki lahko tujim vlagateljem povzročijo težave pri poslovanju v Južni Koreji.