Institucija: Prikaže se, da bodo pošiljke OLED leta 2023 dosegle 508000 enot, kar je 323%.
Oct 12,2023

Raziskovalno podjetje Trendforce je navedlo, da bo s postopnim povezovanjem velikosti izdelka OLED in aktivnim postavitvijo več blagovnih znamk pričakovati, da bo obseg pošiljke OLED zaslonov leta 2023 dosegel 508000 enot, kar je do 323%povečalo do 323%.Če pogledamo naprej do leta 2024, bo konkurenca zaradi diverzifikacije velikosti in specifikacij izdelkov OLED ter izstrelitve 27 palčnih in 31,5 palčnih OLED izdelkov iz dveh korejskih proizvajalcev (Samsung in LG) še bolj intenzivna.Pričakuje se, da bo obseg pošiljke OLED zaslonov leta 2024 presegel milijon enot.

Kar zadeva blagovno znamko, bo Samsung v drugi polovici leta aktivno predstavil OLED zaslonske pošiljke, pri čemer se bo 27 -odstotni tržni delež približal LG -ju, ki se uvršča na prvo mesto;Dell prav tako aktivno promovira svoje 34 -palčne izdelke in ohranja tržni delež več kot 20%;ASUS bo letos izzval svoj tržni delež na 9%.
Glede na institucionalno analizo velikosti prikazovanja OLED so 34 palčni izdelki še vedno glavna sila leta 2023, ocenjeni tržni delež pa 37%;Drugi je 27 centimetrov, tržni delež pa 32%;Tretji je 49 palcev, tržni delež pa 14%;In 45 palčni izdelki predstavljajo približno 10%.Če pogledamo naprej do leta 2024, organizacija ocenjuje, da se bo 27 palčni OLED zasloni še naprej širila in postala najbolj prodajana velikost.In 31,5-palčni izdelki bodo imeli leta 2024 tržni delež skoraj 10%, ki ga vodita Samsung in LG.
Glede na institucionalno analizo velikosti prikazovanja OLED so 34 palčni izdelki še vedno glavna sila leta 2023, ocenjeni tržni delež pa 37%;Drugi je 27 centimetrov, tržni delež pa 32%;Tretji je 49 palcev, tržni delež pa 14%;In 45 palčni izdelki predstavljajo približno 10%.Če pogledamo naprej do leta 2024, organizacija ocenjuje, da se bo 27 palčni OLED zasloni še naprej širila in postala najbolj prodajana velikost.In 31,5-palčni izdelki bodo imeli leta 2024 tržni delež skoraj 10%, ki ga vodita Samsung in LG.