Melexis 'Marc Biron: Kitajska je še vedno eden pomembnih trgov podjetja

Nov 28,2022

Po mnenju Eenewsa je bil Melexis, belgijski proizvajalec čipov, v središču pomanjkanja čipov in ne kaže znakov ustavljanja.

"Z vidika izobraževanja je polprevodnik novo zlato," je za Eenews Europe povedal Marc Biron, izvršni direktor. "Vaš avto, vaš osebni računalnik, mobilni telefon, PS5, zaradi polprevodnikov, so to odlične naprave. Zdaj so zaradi pomanjkanja čipov in računov za čipe polprevodniki bolj zaskrbljeni, zato je zelo pomembno obnoviti ekosistem v Evropa, ki je trenutno zelo šibka. "

Velika večina poslovanja podjetja je na avtomobilskem področju. Učinek dvorane in čas letečih senzorjev izdeluje evropska OEM Factory X-Fab. Pomanjkanje je privedlo do pomembnih sprememb v poslovanju.

"Vključeni smo v pomanjkanje in neusklajenost po polprevodnikih. Ne glede na neusklajenost ponudbe in povpraševanja. Z dobavitelji in kupci smo razpravljali, da se čim bolj ujemajo z povpraševanjem in dobavo ter distribuirajo na najboljši način," je dejal Biron. Avgusta 2021 je nasledil sedanjega predsednika Fran ç Oise Chombar.

Prodaja družbe v zadnjem četrtletju je znašala 219 milijonov EUR (219 milijonov USD), kar je 5% mesečno v mesecu in 35% na leto. Pričakuje, da bo v četrtem četrtletju prodala približno 220 milijonov evrov, kar je približno 29% za celo leto.

Pomanjkanje čipov

"To je zelo zanimivo, saj smo se obrnili na originalne proizvajalce opreme, ki jih še nikoli nismo srečali, in mislim, da bomo to vzeli kot osnovo, vendar večina kupcev priznava, da je Melexis poskušal rešiti težavo in imamo zelo odprto Komunikacija z vsemi, "je dejal Byron.

"Danes je delež avtomobilske industrije 90/10, zdaj pa je 80/20, vendar je težko povečati avtomobilsko poslovanje, ker moramo avtomobilskim kupcem dodeliti rezine," je dejal. "Torej ne govorimo o ustvarjanju podjetij, ampak o pomanjkanju upravljanja. Ampak resnično verjamem, da bomo v naslednjih mesecih nadaljevali ustvarjanje povpraševanja.

"Vse naše inovativne aplikacije se še vedno dodelijo, ponudba in povpraševanje pa se ne ujemata - menimo, da se ta neusklajenost teh izdelkov ne bo končala," je dejal.

"V tretjem četrtletju je bila izjemna linija izdelkov trenutni senzor in gonilnik, ki ga je vztrajno poganjalo veliko povpraševanje po aplikacijah električnih vozil. Poleg tega naši izdelki za okoljsko razsvetljavo še naprej cvetijo v avtomobilskih aplikacijah udobja."

"Moramo izboljšati zmogljivost testiranja Melexisa z novo opremo, čas dostave te opreme pa je precej dolg." Rekel je.

Kitajska

Povedal je, da je Kitajska, kot Južna Koreja in Azija, pomemben trg za podjetje, vendar na to ne vplivajo dobavna veriga ali trgovinska vprašanja.

"Z vidika čiste dobavne verige melexis skoraj ne vpliva, ker ne uporabljamo kitajskih dobaviteljev, večina skupščine ni na Kitajskem, vse naše testiranje in odkrivanje pa nista na Kitajskem, zato na nas ne vplivajo," rekel je.

"Na Kitajskem imamo ekipo za ustvarjanje poslovanja in prilagodili smo delovne metode, povezane s Covidom," je dejal. "Dobro smo opravili. Še vedno lahko ustvarimo veliko novih priložnosti in dokončamo nekaj oblikovalskih zmag. Pomembno je, da je Kitajska v vodilnem položaju pri elektrifikaciji. V avtomobilih je vedno več elektronskih izdelkov, zato je to podjetje zelo pomembno. "
Izdelek RFQ